Hei,
Minulla on nyt uusi blogi osoitteessa: http://ikuinentaydellisyydenkierre.blogspot.fi/
Blogissa kerron nykypäivänä fiiliksistä ja sinnittelystä tässä maailmassa. Monta kertaa on menty ylöspäin, mutta tultu alas ja kovaa.
Entä jos edelleen houkuttelisi olla se kaunis, valkoinen enkeli? Entä jos joku päivä haluaaki vain olla se?