Välillä minusta tuntuu, etten elä tätä elämääni. Tuntuu kuin joku muu eläisi tätä, ja minä vain seuraan vierestä, kun hän vaihe vaiheelta tuhoaa elämäni. Minä en haluaisi itkeä joka ilta. Minä en haluaisi stressaantua siitä, jos joku päivä ei mene aivan suunnitelmieni mukaan. Minä en haluaisi pelätä joka päivä sitä, koska löydän itseni sairaalasta. Enkä varsinkaan haluaisi pelätä sitä, että tulen joku päivä kuolemaan onnettomana ja väsyneenä elämääni. Haluaisin tehdä elämästäni niin ihanan ja onnellisen. Haluaisin elää päivän kerrallaan murehtimatta siitä, mitä huominen tuo tullessaan. Miksi minä en sitten elä niin? - Helvetin hyvä kysymys...
Herään. Avaan tietokoneen ja kirjaudun facebookkiin. Huomaan uuden kommentin kuvassani: "Voi kuinka ihana hymy sulla on!" Lukiessani kommentteja mietin, ettei kukaan osaa avistaa, mitä tuo kuvan kyseinen tyttö sisimmissää ajattelee. Kukaan ei tiedä, että hymyn takana on tuhat kyyneltä, huonosti nukuttuja öitä, vihaa, pelkoa ja stressiä. Kirjaudun facebookista ulos. Lähden tapaamaan kavereitani. Nauran kuin mitään ei olisi tapahtunut. Vaihdamme kuulumisia ja sanon: " Mulle kuuluu tosi hyvää." - Vitut. Mulle ei ole pitkään aikaan kuulunut tosi hyvää. Lähden kotiin. Pakkaan salikamat ja lähden treenaamaan. Treenaan kaksi tuntia, jotta saisin purettua edes osan siitä kaikesta vihasta ja surusta, joka minun sisälläni vallitsee. Kaloreita kuluu sellainen vajaa tuhat. Olen niin iloinen, kun huomaan, että voin kontrolloida edes jotain asiaa elämässäni. - Treeniä ja treenituloksia. Helvetin väsyneenä lähden kotiin. Kotona esitän, että kaikki on hyvin. Sulkeudun omaan huoneeseeni. Valvon, valvon ja valvon. En saa unta, koska mietin, miten selviän huomisesta. Mietin, kuinka samanlainen päivä mulla taas tulee olemaan. Mietin elämää. Kyyneleet alkavat valua silmistä. Miksi olen tehnyt elämästäni tällaista?
![]() |
| Aika kuluu...(www.weheartit.com) |
![]() |
| (www.weheartit.com) |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti