keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Sana

Itku. Pelko. Tuska. Väsymys. Julmuus. Kylmyys. Hiljaisuus. Kipu. Lähtö. Hyvästi. Kuolema.

3 kommenttia:

  1. Nyt mä en voi olla oikeesti enää hiljaa. Oon lukenu viimeaikoina tätä sun blogia ja koko ajan sun tekstit muuttuu huolestuttavammiksi.

    Mä en tiiä, mitä sä elämältä haluat, mutta sä tuskin haluat sitä, että sulla on koko ajan paska olla. Suosittelen vakavissani ottamaan lomaa. Kyllä, lomaa koulusta. Et opiskele, et ressaa. Oot vaan, käyt kotona jos sulla on ikävä perhettäs ja ennen kaikkea mietit mitä sä elämältäs haluat. Sulla ei oo tässä iässä kiire mihinkään. Sulla on aikaa tehä vaikka ja mitä vielä. Tutustu ittees.

    Ja hae ammattiapua. Ala SUHTAUTUA SIIHEN NIIN, ETTÄ _HALUAT_ PARANTUA. Siitä kaikki lähtee.

    Oot ajatuksissa, oot tärkee.

    VastaaPoista
  2. Mä tiedän..mä tiedän...

    En mä itsekään tiedä, mitä mä enää elämältä haluan. Mut en haluais luovuttaa, toisaalta haluaisin, koska haluaisin vain nukkua kaunista unta, missä ei olisi tämmöistä oloa. Tommonen loma vaan ei oo mahdollista tän kaiken keskellä, vaikka kuinka haluaisi:(

    Mä yritän hakee ammattiapuu ja voittaa itteni ja mieleni tässä kaikessa, se ei vaan aina ole ihan helppoa. Kaikkeni teen ja muuhun en pysty..

    Säkin oot tärkee, aina <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai teet kaiken mitä voit, mutta rohkase mieles.
      Ja muista, luovuttaminen ei ole heikkous, se ei ole virhe!

      ps. nämä molemmat anonyymikommentit kirjoittanut Sylvia :)

      Poista