Meistä hyvin moni tekee juuri näitä samoja virheitä.. Jokaisen suhteen lopun myötä toistamme samoja virheitä.. Miksi? Me tiedämme, ettei se kännipuhelu auta eron jälkeen. Me tiedämme, että viina sekoittaa päätä todella huonolla tavalla. Me tiedämme, että satutamme vain muita ihmisiä hankkimalla laastarisuhteita sen yhden henkilön unohtamiseksi. Mutta miten muutenkaan kaiken pahan olon voi unohtaa? - Ei sitä voi.
Aika, aika, aika, aika, aika, aika, aika, aika..... AIKA parantaa haavat. Mutta entä kun ei jaksa odottaa sitä yhtä kaunista päivää, kun ei tunnu enää niin pahalta. Se tuska voi kestää esimerkiksi puoli vuotta. Ei kukaan voi kestää sitä vain odottamalla parempaa huomista. Vannomme itsellemme, ettemme etsi mitään vakavaa, kun tästä tuskasta selvitään. Mutta ei kulu kauaa, kun ollaan taas samassa jamassa. Taas sattui, taas itketti ja vitutti, taas halutaan juoda ja unohtaa murheet, taas tehdään ne samat virheet... Se on kuin kierre..
Miksi me emme koe niitä elokuvien ihania onnellisia loppuja? Miksi elokuvissa suhteen päättymiset eivät satu niin paljon? Miksi elämä ei voi olla elokuvaa? Se vain on niin, että joudumme taistelemaan näitä vääryksiä vastaan päivittäin. Joudumme tukemaan toinen toistamme ja kuuntelemaan toistemme murheita. Joudumme itkemään, vaikka emme haluaisi. Joudumme luopumaan ihmisistä, joista emme ikinä haluaisi luopua. Sitä se elämä on, luopumista niistä asioista, joita oikeasti rakastaa.
![]() |
| www.weheartit.com |
![]() |
| Älä mene. (www.weheartit.com) |


Mä mietin täl hetkellä just tätä kaikkee. Sä kirjotit kaiken mun pään sisältä.
VastaaPoistaIhana kuulla, että muut ajattelevat ja taistelevat samojen asioiden kanssa ! Voimia sulle <3
VastaaPoistaSamoin♥ Ja jos jaksat ni käy vilkasee nopee mun blogii :) http://failureisalifestyle.blogspot.fi/
VastaaPoistajuu käyn vähä myöhemmin ! :)
VastaaPoistavinkki... pistä puhelin pois, äläkä ruubbää :-D älä retkahda jokasee kundii.. kovenna otteitas
VastaaPoistaUltra gaaaaaaaaayyy
VastaaPoistaOsaat pukee ajatukset ja tunteet sanoiks tosi hyvin!
VastaaPoistaVähän samallai fiilis ollu mullakin..:(
Voimia sulle!!<3
anonyymit: Edelleen, jos on jotain asiallista sanottavaa niin saa toki sanoa, mutta noi teidän jutut ei kovin asiallisilta vaikuta. Lisäksi on hyvin vaikea ottaa tosissaan teidän mielipiteitä, kun ette uskalla niitä ilmaista omilla nimillänne.
VastaaPoistaSannu: Kiitos paljon <3 voimia sullekkin <3
Rakkaasta luopuminen on kaikkein raskainta. Itsensä tuntee juuri silloin kaikkein hyödyttömämmäksi ja ennen kaikkea petetyksi... Jonkun ajan päästä se taas helpottaa ja huomaa että onkin vahva ja kykenevä taas jatkamaan.
VastaaPoistaTää postaus kolahti muhun tosi hyvin ja täytyy kompata edellisiä et puet tän kaiken sanoiks tosi hyvin :) älä unohda koskaan että oot vahva ja ihana, voimia sulle jatkoonkin!
Kiitos tosi paljon!! Ihana kuulla, että teksti kosketti suakin. Ja voimia sullekin jatkoon Lotta! Oot ihana ja mahtava tyttö ! :)
VastaaPoista