torstai 16. elokuuta 2012

Sanat ei vain riitä...

Hyvästi

4 kommenttia:

  1. Apua mitä hittooo???????! Älä tee mitää typerää!!!

    VastaaPoista
  2. okei eli en tunne sua, satun vaan tietämään sut jostain kumman syystä ja eksyin sitten kerran tähän blogiin enkä ole voinut lopettaa juttujesi lukemista. haluisin vaan sanoa sulle, niin merkityksettömältä kuin se ehkä susta näin anonyymin kirjoittamana kuulostaakin, että toivon sulle todella paljon voimia ja jaksamista<3 vaikutat upeelta ihmiseltä mitä varmasti oletkin, sillä oon kuullut susta niin paljon hyvää! esimerkiks et oot ihana ystävä ja muuta (: elämä on jokaiselle taistelua, toisille vähemmän ja toisille taas enemmän - sulle selvästi enemmän. kaikki joutuvat kokemaan kipua ja vaikeita asioita, ennemmin tai myöhemmin. uskon kuitenkin, että kun satuttavia asioita käsittelee oikein, ne ei tunnukaan niin pahalta. se kuuluisa "aika" todella saa unohtamaan ja huonot muistot haalistumaan, mutta ei kuitenkaan saa tehtyjä ja koettuja asioita katoamaan. oot varmasti vahva ihminen ja näiden kokemusten kautta oot varmasti vahvistunut entisestään. ja mikä oli mun pointti? no, sitä en tiedä itsekään, mutta koitan tässä kertoa että pystyn jotenkin samaistumaan suhun ja muista ettet oo yksin<3 toivon sulle kaikkea hyvää<3

    VastaaPoista
  3. koko sun blogi on täynnä angstii sun muuta paskaa, kuinka elämä on pelkkää alamäkee ja kuinka vaikeeta sun on olla? puhu kavereilles jos sulla on oikeesti joku hätänä ni kerro niille... koulu ja pojat ei aina oo kaikki kaikessa, ota vähä iloa irti äläkä ressaa! pärjäile silti:)

    VastaaPoista