Vaikka laittautuisin kuinka kauniiksi ja pukeutuisin vaatteisiin, joissa vartaloni näyttää hyvältä, se ei tarkoita, että olen ns. valmista lihaa, jolla ei ole mitään muuta annettavaa kuin seksiä. Huomasin viikonloppuna, kuinka paljon ylempänä olen monia muita naisia. Olin laittautunut bilevaatteisiin ja lähdössä pitämään kavereideni kanssa hauskaa. Päädyimme eräiden miesten matkaan ja otimme hieman juotavaa heidän kanssaan. Ei kulunut kauaa, kun kaverini olivat miesten kimpuissa ja itse istuin erään miehen vieressä sohvalla. Mies yritti koko ajan saada minulta juuri sen, mitä nykyään kaikki haluavat. Sanoin monta kertaa, etten ole samanlainen tyttö, kuin muut. Haluan, että aamulla, kun herään, mies on vieressäni, eikä ole lähtenyt nopeasti pois. Haluan, että mies arvostaa minussa jotain muutakin, kuin vain seksiä ja ulkonäköä. Haluan, että minua pidetään fiksuna ja upean luonteen omistavana tyttönä. Ja eniten haluan, että se, mitä teen jonkun miehen kanssa, tuntuu minusta itsestäni hyvältä. Jos joku ei tunnu hyvältä, se ei ole oikein. En halua katua tekojani päivän, viikon, kuukauden tai vuoden päästä. En halua tehdä ns. nuorten virheitä, jotka ovat olevinaan osa nuoruutta. Totta kai haluan iskeä miehiä ja pitää hauskaa, mutta voin tehdä sitä ilman, että annan itsestäni sen mielestäni suurimman asian, jokaiselle vastaantulevalle. - Ei semmoinen minä en ole. Joku ja varmasti moni ajattelee eri tavalla. Monelle se ei ole niin suuri asia. Minä kuitenkin haluan pitää henkilöstä, jonka kanssa etenen niin pitkälle. Haluan, että hän arvostaa minua. Toivoisin, että kaikki naiset ajattelisivat samoin. - Valitettavasti nykypäivänä erittäin harvat ajattelevat tällä tavalla.
Kertoessani kyseiselle miehelle nämä ajatukseni hän haukkui minut pystyyn. "Ei se vittu ole niin suuri asia! Mikä helvetti sua vaivaa? Oot sä ihan normaali? Vittu haluun vaa panna sua!" Lopulta pitkän yrityksen jälkeen hän lähti ovet paukkuen pois. Silloin tajusin, että onneksi en antanut hänelle itsestäni mitään. Hän ei ollut minun arvoiseni, ei todellakaan. Hänen lähtiessään olin niin ylpeä itsestäni. Olin ylpeä, että sanoin oman mielipiteeni, vaikka sainkin häneltä kaikkea muuta kuin hyvää sanomista.
Vaikka olen nuori ja haluan kokea kaikkea kivaa ja jännittävää, ei minun tarvitse tehdä sellaisia asioita, joita tulen katumaan. Haluan löytää joku päivä ihanan poikaystävän, joka oikeasti arvostaa minua ja rakastaa minussa jokaista asiaa. Ja vaikken löytäisi heti poikaystävää, niin kaikki mitä jonkun miehen kanssa teen, täytyy tuntua oikealta. Tuo kyseinen ilta ja sen tapahtumat tuntuivat kaikki vääriltä. - Niinpä sanoin sen suoraan ja otin mielummin haukut vastaan, kuin tein jotain, mitä en halunnut. Ja voi kuinka ylpeä olen itsestäni!
![]() |
| Don't come any closer (www.weheartit.com) |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti