keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Kokeiden palautus

Okeii eli tänään oli kokeiden palautus. Sain tänää seitsemästä kokeesta viisi takas. Loput saan vasta hiihtoloman jälkeen. Mutta siis sain viidestä kokeesta niin neljästä 10 ja yhdestä 9,5. Ihan tyytyväinen oon, enkä oo stressanu näköjää turhaan!

No pain, no gain

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti