Elikkä siis, tiedän, että teillä kaikilla, jotka tätä luette on oma tarinanne. Te saatatte olla täysin samanlaisista ongelmista kärsiviä kuin minä tai ongelmanne voivat olla aivan toisesta laidasta kuin minulla, sillä ei ole mitään väliä. Kaikilla on ongelmia, kaikki kaipaavat kuuntelijaa ja tukea. Haluaisinkin siis sen ikuisen valittamiseni ja ongelmistani kirjoittamisen sijaan kuulla teidän tarinoita. Mistä kaikki lähti? Minkä kanssa olette kamppailleet/kamppailette edelleen? Oletteko kokeilleet erilaisia hoitoja? Mitä? Mistä saatte voimaa jaksaa aina uuden päivän? Voitte kertoa ja kirjoittaa mistä vain. Ja anonyyminia tietysti, jos aihe on arka. (Uskon, että aika moni on.) Olen kirjoittanut nyt niin paljon itsestäni, että haluaisin oikeasti kuulla välillä teistä.
What is your story?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti