Paha olla. Siitä tämä kaikki sai alkunsa. En osaa kuvailla
tätä minun tilannetta. Tuntuu siltä kuin elämä tuhoutuisi pala palalta. Tuntuu
aivan siltä kuin pikku hiljaa elämäni vain katoaisi pois ja samalla myös minä
kuihdun pois. Miksi minulla on näin paha olla? Miksi itken joka päivä useita
kertoja? Miksi minusta on tullut henkisesti näin sairas?
Olen suunnitellut sitä. Tai en tiedä onko suunnitteleminen
oikea sana. Sanotaan näin, että olen miettinyt sitä paljon. Miten se
tapahtuisi. Hankkisin viinapullon ja lisäksi todennäköisesti jotain muuta
juomista siltä varalta, että kaverini ottaisivat jossain vaiheessa viinapulloni
suojellakseen minua. Joisin niin paljon ja niin nopeasti kuin pystyisin. Aina
horjahtaessani kaatuisin tahalleni niin pahasti, että se sattuisi. Putoaisin
portaista. Löisin pääni pahasti. Joisin vain lisää. Olisin todennäköisesti jo
erittäin humalassa. Muut huolestuisivat. Esittäisin kaiken olevan hyvin ja
istuisin sohvalle. Kun kukaan ei huomaisi, lähtisin ulos. Katsoisin lähimmän
autotien. Toisaalta jos ulkona olisi kylmä, voisin myös kaatua maahan ja sammua
ja jäätyä. Jos menisin autotielle, kävelisin kylmänrauhallisesti auton alle ja
se tuntuisi niin hyvältä. Kaverini juoksisivat liian myöhään paikalle. He
näkisivät minun makaavan maassa. He alkaisivat itkeä ja soittaisivat
ambulanssin. Tuntuisi niin hyvältä, että kerrankin he oikeasti tajuaisivat,
miltä minusta tuntuu. Tuntuisi hyvältä, kun iskä ja äiti kuulisivat
tapahtuneesta. He tajuaisivat, että minulla oli oikeasti paha olla. Mutta en
halua aiheuttaa läheisilleni pahaa oloa yhtään enempää, olen tehnyt sitä jo
liikaa. Asia nyt on vain niin, että on mielestäni pitää minua täällä
maailmassa, koska minulla on niin paha olo. Yritän ja yritän ja yritän jaksaa,
mutta alan olla väsynyt odottamaan sitä tyhmää ”parempaa huomista”. Olen
odottanut sitä jo niin kauan. Auttaisipa joku nyt…
Oisko lääkitys ja ammattimainen apu ihan hyvä ajatus kenties?? Ootko edes harkinnu? Nimittäin ite käyn hoidossa ja on alkanu meneen paremmin. Lääkäri ja hoitaja kuuntelee mitä on asiaa ja kertoo taas omia mielipiteitään.
VastaaPoistaTiedätkö että se olis kaikista paras uutinen sun perheelle että saisit apua, toisin kun se että ottaisit ittes hengiltä. Perhees ja kaveris tulee kaipaamaan sua aina ja ne tulee myös elämään hyvin alakuloisesti :/ eli toisinsanoen älä tapa ittees!