Anteeksi, kun en ole nyt hetkeen ehtinyt teille kirjoitella. Aloitin tuossa vähän aikaa sitten toisen blogin, joten senkin työstämiseen ja kirjoittamiseen on mennyt aikaa. Lisäksi treenaus ja tämä dieetti ovat vieneet melko paljon jaksamistani. Nyt ajattelin kuitenkin pitkästä aikaa kirjoittaa tännekin tämän hetken fiiliksiäni ja oloani.
Nyt en ole jotenkin ehtinyt edes ajatella, onko minulla hyvä vain huono olla. En tiedä, onko se hyvä vai huono asia, mutta niin se vain on. Kaikki ajatukseni ovat oikeastaan kiinni siinä, monelta menen salille, mikä treeni tänään on, mitä syön tänään, onko minulla nälkä jne. En tiedä, toisaalta se on hyvä asia, etten "ehdi" niinkään masentua, mutta toisaalta minua pelottaa, että tämä kaikki peittää oikeat tunteeni piiloon ja jossain vaiheessa huomaan, että olen sekä jäänyt koukkuun tähänkin hommaan että peittänyt aiemmat ongelmani niin syvälle, ettei niitä taaskaan helposti löydetä. Välillä sitä tuntuu, että on oikea ongelmapesäke.
Vaikka kirjoitin tänne yhdessä vaiheessa siitä, kuinka aion mennä vetämään pään täyteen ja tehdä vaikka mitä, en onneksi mennyt. Ajattelin nyt (ainakin yrittää) pysyä viinasta erossa mahdollisimman kauan. Ensinnäkin sen takia, että se ei sovi tähän diettaamiseen ollenkaan. Toiseksi sen takia, että tiedän, millaista riskipeliä se on, kun minä lähden juomaan. Ei ole mitään järkeä hankkia itselleen kauheaa oloa tai pahimmassa tapauksessa teho-osastopaikkaa.
Hieman minua pelottaa, miten tulen kestämään pidemällä aikavälillä sekä koulupaineet että treenipaineet ja ruokapaineet. Toivon kuitenkin, että tämä kaikki kasvattaa minusta vain vahvemman ja vahvemman ja että lopulta kaiken tämän jälkeen voisin kerrankin olla tyytyväinen itseeni ja nähdä itseni voittajana. - Näiden kaikkien ongelmien, vaikeuksien ja töiden voittajana.
Saako osoitteen toiseen blogiin kun en löydä sitä ? :)
VastaaPoistaKirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoistawww.nnopainnogain.blogspot.fi
VastaaPoista