Olen niin surkea kaikessa mihin ryhdyn. Vittu, minun
kaltaiseni nuoren pitäisi kuolla. Minussa ei ole mitään hyvää. Keskiarvoni
laski heti kun menin lukioon. Lukiossa on niin paljon minua parempia oppilaita.
Olen muuttunut laiskaksi, miksen jaksa enää tehdä läksyjä niin paljon kuin
ennen? Joo joo, minulla on paha olla. Ei se ole syy! Minun pitäisi jaksaa!
Tajuatteko? Jaksaa! Mihin minun vartaloni on menossa…en todellakaan tiedä.
Minun pitäisi olla yhtä hyvässä kunnossa kuin ne salin naiset. Minun pitäisi
olla haluttava, miehien pitäisi tykätä vartalostani. Kaikkien pitäisi katsoa,
että olenpas minä hyvännäköinen. Minulla pitäisi olla litteä vatsa. Minulla pitäisi
olla upea ja treenattu kroppa. Ja arvatkaa mitä yksi päivä tein?! Söin karkkia. Ei
ei ei… Minun piti aloittaa dieetti heti joulun jälkeen. Syödä sitä
paskanmakuista rahkaa ja salaattia. Jättää karkit mahdollisimman vähälle. Saada
upea bikinivartalo. Miksi epäonnistun kaikessa? No entäs poikasuhteet…Voi
kuinka surkea olen niissäkin. Ensin minuun ihastutaan tai ehkä vain
kiinnostutaan, sitten teen jonkun virheen ja minusta ei enää tykätä. Aina minut
jätetään, vaikka teen kaikkeni ollakseni ihana ja rakastettava. Käyn salilla ja
treenaan verenmaku suussa ulkonäön takia, opiskelen kuin hullu ollakseni fiksu,
olen ystävällinen kaikille ollakseni unelmatyttö kaikin tavoin. Siitä
huolimatta kukaan poika ei halua minua. Kaikki muut seurustelevat, mutta minua
ei haluta. Ja se koskee. Entäs sitten kaverit? No, ennen osasin pitää suuni
kiinni ja myötäillä kaikkia. Olin kiltti kaikille ja hyväksyin kaiken mitä
minulle tehtiin. Nyt olen surkea kaverikin. Joskus minulla palaa vain hermot ja
sanon sen suoraan. Silloin minulle huudetaan, kuinka olen muuttunut. Minulle
sanotaan, etten ole enää se kiltti kira, joka osasi ottaa kaikki huomioon. En
olekaan. Olen nykyisin aivan paska. Huomaatteko nyt kuinka surkea ihminen olen?
Olen pilannut elämässäni kaiken, mitä vain voi tuhota. Ai niin vielä on
perhe…No perheelleni olen vain taakka. Isäni on masentunut minun ongelmieni
takia. Äidilläni on rahaongelmia minun asuntoni takia. Siskoni kärsivät
koulustressistä jo ala-asteella, koska heillä on tällainen hullu sisko. Olen
saanut vain pahaa aikaa. Ja paskinta tässä on se, etten osaa enää tehdä mitään
muuta kuin todeta, että kaikki olisi helpompaa ilman minua. Kaikki.
Pääni sisällä on toinen ihminen. Niin ilkeä ja paha ihminen.
Se nauttii minun haukkumisestani, höykyttämisestäni, kiusaamisestani,
kiduttamisestani… Jos teen yhdenkin virheen, saan kuulla siitä niin paljon. 9,5
ei riitä, täytyy saada 10. Spinning ei riitä, täytyy mennä salille. Kokeisiin
luku ei riitä, täytyy lukea 20 h. En ole kaunis, täytyisi olla, mutten ole. Pitäisi
olla poikaystävä, mutta ai niin, olen niin hullu ja kaikin puolin ällöttävä,
ettei minulla sitäkään ole. Kuulen haukkumistani päivästä, viikosta,
kuukaudesta ja jopa vuodesta toiseen. Jossain vaiheessa sitä vain sekoaa. Ei
tiedä enää, mitä pitäisi ja mitä ei pitäisi kuunnella. Sekoaa aivan täysin
siitä, mitkä väitteet ovat oikeita ja mitkä eivät. Lopulta alkaa ottaa kaikki
väitteet totena. En vain jaksa enää haukkua itseäni. En vain jaksa enää
kuunnella päivästä toiseen, kuinka surkea olen. Ja ei kun siihen ei vain
vaikuta teidän kenenkään mielipiteet. Vaikka kehuisitte minut maasta
taivaisiin, olio sisälläni ei lopeta. Uskon, että se lopettaa vasta, kun olen
kuollut.
''Kiera''... Tää sun blogis on oikeesti tosi surullista luettavaa, oon sun kans samassa koulussa ja oon puhunukkin sun kanssa. On jotenki hirveetä lukee tällästä tekstiä, en tiedä mitä sanoa. ;( Haluisin vaan halaa sua ja jotenkin auttaa, mutta en tiedä miten. Mulla oli samanlaista yläasteella, mutta jotenkin mut saatiin kuntoon. Nyt nää kaikki on uusiutumassa ja itsekin oon ajautumassa taas samanlaiseen pahaan jamaan kuin sä. Kyl tästä oikeesti pääsee irti ammattilaisten kanssa, apu pitää vaan ottaa vastaan oikeesti myönteisesti! Mä tiiän, ettei tää välttämättä helpota sun oloas millään tavalla, mutta oikeesti et oo yksin vaikka siltä tuntuu....
VastaaPoista