lauantai 19. tammikuuta 2013

Come on girl!

Kyllähän tää dieetti vetää aika heikoksi. Nyt on kohta viikko sinnitelty tässä dieetissä, enää koko kevät edessä. Isäni teki minulle vähähiilihydraattisen ravinto-ohjelman, jossa syödään paljon proteiinia ja vähän hiilareita. Vaikka saan syödä melko paljon, dieetti vetää silti heikoksi, koska urheilen erittäin paljon. Olen koko ajan miinuskaloreilla, enkä ole tottunut siihen. Mutta kun kohta ensimmäiset tulokset alkavat näkyä, minä olen ylpeä itsestäni.

Isäni sanoi, että hieman myöhemmin ehkä noin kuukauden päästä, dieettiäni kiristetään entisestään. Silloin kuulemma ollaan jo selvästi miinuskaloreilla. Minun tuskin tarvitsee selittää, miksi oloni on välillä niin heikko. Treenit, jossa kuluu lähes 900 kcal ja mitä saan kotona syödä? - Rasvatonta, maustamatonta rahkaa, johon laitan ananasta. Tai sitten syön 2 kananmunaa ja porkkanoita. Tietenkin tässä vaiheessa saan syödä lähes sen verran, kuin mitä tarvitsen, mutta pelkään vaan myöhempää kevättä. Mutta haluan siihen hyvään kuntoon niin paljon, että olen valmis tekemään, mitä vain sen eteen. Mitä vain.








2 kommenttia:

  1. Ei mitään järkeä.

    VastaaPoista
  2. Ei elämässä oikein ole missään mitään järkeä. Mutta ainakin saan kontrolloida jotain!

    VastaaPoista