maanantai 9. huhtikuuta 2012

Antakaa mun levätä

Mä oon nyt viime päivinä alkanut huomaamaan tosi pelottavia juttuja mun kehoon littyen. No aluks mä olin lauantaina vähän juomassa. Koska mulla ei ollu sunnuntaina yhtään paha olo nii aattelin että voisin ihan hyvin mennä illalla salille. No ei oo käytännössä mahdollistakaan, että se edellisen illan 4 juoman juominen ois vaikuttanut siihe salitreeniin, koska menin salille tosiaa ihan illalla. Jotain kuitenki kävi. Treenasin omasta mielestäni ihan normaalisti, ku syke vaa alko nousta ja nousta. Läähätin vaa yksinää siel salil, koska kukaa muu ei ollu treenaamassa. Mun kädet alko täristä ihan älyttömästi ja ihoo alko kihelmöidä. Lisäks mun henkee ahisti. Olin niin varma, että saan sydänkohtauksen tms. Soitin itkien kaverille, että voiko se tulla mua vastaa, koska en uskalla kävellä yksin ku oli niin paha olo.

No kuvittelin, että se loppuis treenien jälkee pikku hiljaa se olo, mutta joku nyt mättää. Mulla on koko aja sellanen outo vireystila/ stressitila päällä. Mun sydän vetää koko ajan jotain ylikierroksia. --> Rytmihäiriöitä. Varsinkin ku joku asia alkaa mua ahistaa nii se on menoa. Nykysin siihen käsien tärinän ja itkun lisäks tulee hengen ahistus ja sydämen oma show. Mua pelottaa, koska en tiiä mikä mulla on. Mulla vois olla ylikunto, koska mun treenimäärissä ei oo aina mitään tolkkua. Mulla vois myös olla paniikkihäiriö, koska mun henkee alkaa ahistaa mitä oudoimmissa paikoissa ja jutuissa ja lisäks ennen kokeita. Lisäksi noihin molempii edellä mainittuihi "sairauksii" liittyy univaikeudet ja niitähän mulle riittää vaikka muille jakaa. Illalla en saa unta vaikka kuinka haluaisin ja seuraavan päivän oon ihan helvetin väsynyt. Ois kiva tietää kauan tätä sirkusta joutuu jaksamaan, koska tässä ei oikeesti oo mitään tolkkua. Oon väsynyt jo siihen pelkkää täydellisyydentavotteluu ja muihi haasteisii.. täytyyks tähä tunkee nyt viel joku paniikkihäiriö.. juu eiku kyllä kaikki mulle vaa.. kyllä kiera jaksaa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti