Silmät tulvivat kyyneliä, kun äiti tyttöä halaa
Viimeisen kerran
Äiti jättää hyvästin ja ulko-oven avaa
tyttö huutaa ja parkuu, mutta äiti ei kuule
hän lähtee, kauas kauas pois
nyt tyttö yksin on, ei vierellä ketään
hän pyhkii kyyneleen ja kuiskaa:
![]() |
| www.weheartit.com |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti