Täydellisyyden kierre
sunnuntai 15. huhtikuuta 2012
Haluan pois..
Väsynyt, yksin, masentunut.. jättäkää mut rauhaan! Älkää sanoko, että tajuutte.. ette te tajua.. älkää lohduttako, ette pysty siihen.. älkääkä sanoko, että huomenna kaikki on paremmin.. koska ei todellakaan ole..
(kuvat: www.weheartit.com)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti