sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Haluan pois..

Väsynyt, yksin, masentunut.. jättäkää mut rauhaan! Älkää sanoko, että tajuutte.. ette te tajua.. älkää lohduttako, ette pysty siihen.. älkääkä sanoko, että huomenna kaikki on paremmin.. koska ei todellakaan ole..


(kuvat: www.weheartit.com)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti