sunnuntai 1. huhtikuuta 2012
Tällasta tänään!
En oo nyt hetkee pystyny tänne kirjottaa, ku joka paikast on tullu koko aja kaikkee, mitä pitäs tehä. On ollu ussan koetta, bilsan koetta, taloustietovisaa, kymmeniä treenejä, läksyjä, aikaisii herätyksii.. = oon tosi väsyny. Nytki samalla ku kirjotan tätä tekis mieli itkee koska mua oksettaa ja kädet tärisee ku treenit oli niin kovat. Aloin jo treenien jälkee itkee ku huomasin ettei puhelin pysyny mun kädes. Keho taitaa alkaa olla loppu. No toivottavasti ens viikon hieman pidempi viikonloppu tekis tehtävänsä ja saisin levättyy... eiku ainii mul alkaa enkun valtakunnallisee opiskelu!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti