keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Kova työ palkitaan !

Jes ! Siitä yh:sta tuli se kymppi ;) no jaa luinha mä siihen sen 13 h... :D mutta ihan sama!! Oon ylpee itestäni. Toisaalta en ois ollu mihinkää muuhu tyytyväinen.. Nyt pitää sitte taas panostaa perjantain bilsan kokeesee ja sama tavoite jälleen kerran! 10 10 10 10! Nään vaa silmissä sen päättötokarin ja 10 rivin. Voi että! Aina yks 10 antaa lisää motivaatiota jatkoon! Ja kaikki pettymykset pakottaa rääkkää itteään vielä enemmän.. mut nyt ei mietitä sitä! hihi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti