lauantai 17. maaliskuuta 2012
Se olis sitte huomenna tuskanen päivä..
ÄÄÄÄ! Ahistaa, kun edes mietin, kuinka rankkaa mulla tulee huomenna olemaan. Mulla olis maanantaina yhteiskuntaopin koe ja luonnollisesti mikään muu numero ku 10 ei kelpaa. Se olis siis armotonta lukemista koko päivä. Varmasti pari itkupotkuraivaria ja turhautumista on edessä. Taas päähän nousee ajatus: miten mä kestän? Oon viel yksin himas, joten mulla ei oo ketään kuka tukis. Pakotan itteni lukemaan joka käsitteen ja asian ulkoo, jotta se 10 tulee. - Ei kovin tervettä. Mutta jaa.. onks kukaa niin väittänykkää? Aamulla ekana ku herään otan kirjan kätee ja siitä lähtee 12 h lukuputki. Ei taukoja, pelkkää lukemista. - Jopa vessassa. Jos en lue armottomasti, syytän itteeni niin paljon, jos en saa 10. JA MÄ SAAN SEN! Tuun hulluks! - Ainii mä oon se jo.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Hullu ei koskaan myönnä olevansa hullu. Tiesit luultavasti että ensimmäinen edistymisaskel on asian myöntäminen, sen olet tehnyt perfektionismin suhteen ja siitä suunta on vain ylöspäin. Voimia kiera, tiedän että tulet tarvitsemaan niitä ponnistellessasi pois ''juoksuhiekasta'', muista että ihmisiä jotka ymmärtävät ja auttavat voi löytyä jopa aivan läheltä :)
VastaaPoistaKiitos palautteestasi ! Tiedän, että ihmiset haluavat tukea mahdollisimman paljon, ja siitä olen erittäin kiitollinen. Kaikkia tukijoita tarvitaan! Voimia sinullekin! :)
VastaaPoista