Minä... siis M-I-N-Ä koin tänään epäonnistumisen ja osasin käsitellä sen ! En itkenyt, en huutanut tai ajatellut kuinka surkea ihminen olen. Ajattelin kerrankin, että tein kaikkeni ja jumalauta te tyydytte siihen ! Jokaisen on joskus ajateltava itseään, myös minun. Onneksi tajusin sen tänään. Katsoin epäonnistumista silmästä silmään. Se halusi itkettää minua ja saada minulle tosi pahan olon, mutta totesin, että tämmöiset asiat kuuluvat elämään. Olio pääni sisällä sanoi, ettei näin saa tehdä. Se sanoi, että nyt järki käteen ja itke ja kärsi, koska epäonnistuit. Minä naurahdin ja sanoin: itke itse, taistelusi on ohi. Minä haluan olla taas vapaa ja iloinen tyttö! Kukaan ei saa estää minulta mahdollisuuksia siihen, en edes minä itse. Tiedän, että tämä kuulostaa pieneltä asialta teille, mutta tämä on todella suuri askel minulle. En vielä hetki sitten olisi uskonut, että pystyisin kestämään epäonnistumisen! Ihan mahtavaa! Nyt vain toivotaan, ettei lähdetä menemään takapakkia...
"Kaikki kuolee, mut kaikki ei muista elää." Ollaan me niitä, jotka elää! Tällasta tänään :)
Pienet askeleet vievät eteenpäin. Upeeta! Oon ilonen puolestas.
VastaaPoistaKiitos paljon! Juuri nämä pienet askeleet ovat tosi tärkeitä ja tuntuvat aivan mahtavilta! Kiitos tuestasi! :)
VastaaPoistahyvähyvä ! oon ylpee :)
VastaaPoistakiiitos paljon :)ihanaa, että teitäkin kiinnostaa, mitä mulle kuuluu :) voimia teillekin kaikkiin koettelemuksiin!!
VastaaPoista